040 705 5886 info@rehaco.fi

RAZ WC- ja suihkutuolit nyt Rehacosta!

RAZ Design Inc. valmistamien suihkutuolien maahantuonti ja edustus siirtyy yksinoikeudella Rehaco Oy:lle 1. kesäkuuta 2018 alkaen. Lisätietoja saat alueesi edustajalta, jonka kanssa voit myös sopia tuote-esittelyt ja sovitukset. Tulemme mielellämme näyttämään tuotteita ja keskustelemaan yhteistyöstä kanssanne. Uutuutena Raz-CAT kompakti kallistettava suihkutuoli lapsille, nuorille ja pienikokoisille aikuisille.

Alkuun suoraan varastosta seuraavat tuotteet: Raz-AT kallistuksella, Raz-CAT kallistettava lasten ja nuorten malli sekä XXL kallistettava versio Raz-AT600 jopa 275 kg painorajalla.  Muut mallit (mm. kelattava versio sekä perusversio ilman kallistusta) toimitamme sovitukseen lyhyellä toimitusajalla. Lisätietoja tuotevalikoimasta valmistajan sivulla razdesigninc.com

Lisätietoja:

Asiakaspalvelu / Sari Lehtonen
info(a)rehaco.fi

tai alueenne edustaja.

Rehaco Oy:n edustamiin laadukkaisiin tuotteisiin voit tutustua kotisivuillamme osoitteessa www.rehaco.fi. Yhteystiedot-osiosta löydät oman alueesi edustajan.

Varaosatilausten yhteydessä pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan tuotteen mallin ja sarjanumeron, mikä helpottaa ja nopeuttaa oikean varaosan toimittamista.